Cęcelek Grażyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2477)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(655)
Kochanowski Jan
(512)
Cęcelek Grażyna
(-)
Konopnicka Maria
(353)
Krzyżanowski Julian
(353)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Sienkiewicz Henryk
(261)
Mickiewicz Adam
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kraszewski Józef Ignacy
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Słowacki Juliusz
(175)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław
(148)
Lech Justyna
(138)
Żeromski Stefan
(135)
Orzeszkowa Eliza
(134)
Rolando Bianka
(131)
Czechowicz Józef
(119)
Fabianowska Małgorzata
(119)
Disney Walt
(118)
Courths-Mahler Jadwiga
(113)
Liebert Jerzy
(105)
Steel Danielle
(103)
Roberts Nora [pseud.]
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Wilder Eleanor [nazw.]
(99)
Zarawska Patrycja
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Szancer Jan Marcin
(92)
Chotomska Wanda
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Brzechwa Jan
(84)
Montgomery Lucy Maud
(84)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(83)
Popławska Anna
(82)
Andersen Hans Christian
(81)
Sekuła Elżbieta
(81)
Larssen Trude Brænne (1967- ). Wilcze oczy
(79)
Rzepka Rafał (1974- )
(79)
Larssen Trude Brænne (1967- )
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Dąbrowska Maria
(76)
Szulc Andrzej
(76)
Iwaszkiewicz Jarosław
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Masterton Graham
(75)
Kishimoto Masashi (1974- )
(74)
Kishimoto Masashi (1974- ). Naruto
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Chmielewska Joanna
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Marciniakówna Anna
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kukliński Piotr
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Tyszka Wojciech
(68)
Zimnicka Iwona
(68)
Głowińska Anita
(66)
Tuwim Julian
(66)
Lange Antoni
(65)
Lem Stanisław
(65)
Makuszyński Kornel
(65)
Wyspiański Stanisław
(64)
Cartland Barbara
(63)
Rozwadowski Stanisław
(63)
Gawryluk Barbara (1957- )
(62)
Mróz Remigiusz (1987- )
(62)
Reymont Władysław Stanisław
(62)
Pasewicz Edward
(59)
Semb Jeanette (1972- ). Siostry ze Złotego Brzegu
(59)
Widmark Martin (1961- )
(59)
Keff Bożena
(58)
Semb Jeanette (1972- )
(58)
Musierowicz Małgorzata
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Zimnicka Iwona (1963- )
(57)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(56)
Fredro Aleksander
(56)
Mazan Maciejka
(56)
Polańczyk Danuta
(56)
Roberts Nora (1950- )
(56)
Mosek Katarzyna
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Webb Holly
(55)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(54)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kreatywność
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Szkoła współczesna nieustannie się zmienia, ponieważ na skutek przeobrażeń zachodzących w otaczającej rzeczywistości oraz nowych, coraz większych wymagań stawianych przed jednostką i całym społeczeństwem, ewoluują także postawy, potrzeby i wymagania społeczności szkolnej: uczniów, nauczycieli, wychowawców oraz rodziców. W stronę szkoły jako ważnego środowiska wychowawczego kierowane są oczekiwania na właściwe przygotowanie młodego pokolenia do świadomego i racjonalnego uczestnictwa społecznego. Tendencje takie dezaktualizują tradycyjne formy pracy pedagogicznej i jednocześnie generują potrzebę kształtowania środowiska szkolnego jako przestrzeni uczenia się, w którym wychowanie adaptacyjne zostanie zastąpione oddziaływaniami o charakterze innowacyjnym i antycypacyjnym, inspirującym do aktywnego współtworzenia oraz modyfikowania otaczającego świata. W odniesieniu do zasygnalizowanej problematyki autorzy tekstów zawartych w opracowaniu podjęli trud wielowątkowego zaprezentowania współczesnej szkoły jako przestrzeni uczenia się w kontekście najważniejszych obszarów edukacyjnego i społecznego funkcjonowania dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Podejście takie umożliwia komplementarny ogląd podejmowanej problematyki oraz eksponuje ogromną rolę szkolnej przestrzeni uczenia się w procesie kształcenia i wychowania młodego pokolenia oraz w zakresie edukacji permanentnej, stanowiącej fundament społecznego i zawodowego funkcjonowania współczesnego człowieka dorosłego. Opracowanie stanowi wartościowy materiał naukowy i edukacyjny skierowany przede wszystkim do wykładowców i studentów kierunków pedagogicznych. Treści w nim zawarte adresowane są także do nauczycieli, wychowawców, opiekunów i pedagogów szkolnych oraz do rodziców i wszystkich, którzy zainteresowani są kreowaniem odpowiadającej potrzebom współczesnej rzeczywistości, wartościowej przestrzeni szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Wypożyczalnia BG] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej