Kordziński Jarosław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2479)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(655)
Kochanowski Jan
(512)
Kordziński Jarosław
(-)
Konopnicka Maria
(353)
Krzyżanowski Julian
(353)
Otwinowska Barbara
(309)
Trzeciak Weronika
(262)
Sienkiewicz Henryk
(261)
Mickiewicz Adam
(248)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Kraszewski Józef Ignacy
(240)
Leśmian Bolesław
(234)
Krasicki Ignacy
(229)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Słowacki Juliusz
(175)
Jachowicz Stanisław
(159)
Prus Bolesław
(148)
Lech Justyna
(138)
Żeromski Stefan
(135)
Orzeszkowa Eliza
(134)
Rolando Bianka
(131)
Czechowicz Józef
(119)
Fabianowska Małgorzata
(119)
Disney Walt
(118)
Courths-Mahler Jadwiga
(113)
Liebert Jerzy
(105)
Steel Danielle
(103)
Roberts Nora [pseud.]
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Wilder Eleanor [nazw.]
(99)
Zarawska Patrycja
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Szancer Jan Marcin
(92)
Chotomska Wanda
(91)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Bogdziewicz Monika
(84)
Montgomery Lucy Maud
(84)
Brzechwa Jan
(83)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(83)
Popławska Anna
(82)
Sekuła Elżbieta
(82)
Andersen Hans Christian
(81)
Larssen Trude Brænne (1967- ). Wilcze oczy
(79)
Rzepka Rafał (1974- )
(79)
Larssen Trude Brænne (1967- )
(78)
Baudelaire Charles
(77)
Szulc Andrzej
(76)
Dąbrowska Maria
(75)
Kasprowicz Jan
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Masterton Graham
(75)
Iwaszkiewicz Jarosław
(74)
Kishimoto Masashi (1974- )
(74)
Kishimoto Masashi (1974- ). Naruto
(74)
Maliszewski Karol
(74)
Chmielewska Joanna
(73)
Kornhauser Julian
(72)
Marciniakówna Anna
(71)
Syrokomla Władysław
(70)
Kukliński Piotr
(69)
Kwiatkowska Katarzyna
(69)
Tyszka Wojciech
(68)
Zimnicka Iwona
(68)
Głowińska Anita
(66)
Tuwim Julian
(66)
Lange Antoni
(65)
Lem Stanisław
(65)
Makuszyński Kornel
(65)
Wyspiański Stanisław
(64)
Cartland Barbara
(63)
Mróz Remigiusz (1987- )
(63)
Rozwadowski Stanisław
(63)
Gawryluk Barbara (1957- )
(62)
Reymont Władysław Stanisław
(62)
Pasewicz Edward
(59)
Semb Jeanette (1972- ). Siostry ze Złotego Brzegu
(59)
Widmark Martin (1961- )
(59)
Keff Bożena
(58)
Semb Jeanette (1972- )
(58)
Musierowicz Małgorzata
(57)
Stefańska Paulina
(57)
Zimnicka Iwona (1963- )
(57)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(56)
Fredro Aleksander
(56)
Mazan Maciejka
(56)
Polańczyk Danuta
(56)
Roberts Nora (1950- )
(56)
Mosek Katarzyna
(55)
Podsiadło Jacek
(55)
Ritter-Jasińska Antje
(55)
Webb Holly
(55)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(54)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Innowacje pedagogiczne
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Uczenie się
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Nowoczesne nauczanie / Jarosław Kordziński. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2022. - 389, [2] strony : ilustracje, tabele ; 21 cm.
(Inspiracje Edukacyjne)
Książka przedstawia współczesne spojrzenie na proces uczenia się uczniów w kontekście ich potrzeb, motywacji, celów oraz korzyści, z jakimi powinni się spotkać w szkole. Spowodowana pandemią przerwa realnego uczenia w klasie wymusiła potrzebę stosowania nowych rozwiązań w nauczaniu. Omówione w publikacji nowoczesne nauczanie powinno bazować na relacjach, współpracy i wspólnym poszukiwaniu rozwiązań, testowaniu różnych możliwości, pracy w kulturze błędów i korzystaniu z nieustannej informacji zwrotnej udzielanej sobie nawzajem. Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi m.in. na takie pytania jak: • co decyduje o rozwoju faktycznej chęci uczenia się uczniów; • jak zorganizować przestrzeń klasy, żeby uczniowie chcieli się uczyć; • dlaczego brak ocen motywuje uczniów do uczenia się i jak tego dokonać; • w jaki sposób budować relacje z uczniami, żeby sprzyjały ich zaangażowaniu w proces uczenia się; • dlaczego pytania uczniów są ważniejsze od ich odpowiedzi. Publikacja jest przeznaczona dla nauczycieli, dyrektorów szkół, szkoleniowców, a także studentów kierunków pedagogicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 [Wypożyczalnia BG] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej