Zarządzanie relacjami z klientami
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna
(2)
Autor
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść obyczajowa
(2693)
Powieść amerykańska
(2642)
Literatura dziecięca polska
(1758)
Lektury szkolne
(1683)
Powieść polska
(1511)
Zarządzanie relacjami z klientami
(-)
Literatura polska
(1453)
Bajki dla dzieci
(1423)
Kobieta
(1414)
Powieść angielska
(1256)
Literatura młodzieżowa polska
(1221)
Powieść obyczajowa dla młodzieży
(1099)
Miłość
(1029)
Rodzina
(1002)
Tajemnica
(867)
Przyjaźń
(837)
Śledztwo i dochodzenie
(828)
Literatura amerykańska
(811)
Romans współczesny
(628)
Powieść kryminalna
(614)
Poezja polska
(598)
Literatura angielska
(589)
Powieść sensacyjna
(558)
Relacje międzyludzkie
(530)
Policjanci
(527)
Powieść historyczna
(512)
Zabójstwo
(482)
Sekrety rodzinne
(470)
Powieść przygodowa dla młodzieży
(448)
Romans
(438)
Powieść fantastyczno-realistyczna dla dzieci
(418)
Rodzeństwo
(397)
Literatura dziecięca angielska
(381)
Romans historyczny
(372)
II wojna światowa (1939-1945)
(371)
Trudne sytuacje życiowe
(365)
Regionalia
(364)
Poezja dziecięca polska
(355)
Powieść obyczajowa dla dzieci
(351)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(328)
Wybory życiowe
(328)
Dzieci
(323)
Literatura dziecięca amerykańska
(298)
Nastolatki
(281)
Małżeństwo
(279)
Osoby zaginione
(278)
Dziewczęta
(272)
Opowiadanie polskie
(250)
Zwierzęta
(249)
Uczucia
(245)
Powieść norweska
(228)
Literatura francuska
(226)
Literatura młodzieżowa angielska
(221)
Boże Narodzenie
(216)
Matki i córki
(210)
Magia
(208)
Relacja romantyczna
(203)
Literatura dziecięca
(199)
Opowiadanie dziecięce polskie
(196)
Uczniowie
(195)
Poszukiwania zaginionych
(191)
Powieść francuska
(186)
Dramat polski
(182)
Thriller psychologiczny
(182)
Czasopisma polskie
(181)
Literatura niemiecka
(180)
Saga rodzinna
(180)
Uprowadzenie
(177)
Ludzie a zwierzęta
(176)
Psy
(172)
Dziadkowie i wnuki
(170)
Życie codzienne
(168)
Literatura rosyjska
(164)
Literatura dziecięca niemiecka
(163)
Literatura młodzieżowa francuska
(160)
Przestępczość zorganizowana
(160)
Zemsta
(159)
Powieść obyczajowo-sensacyjna
(157)
Przepisy kulinarne
(157)
Dziennikarze
(150)
Literatura polska-historia-20 w.
(150)
Horror
(148)
Literatura dziecięca francuska
(145)
Marzenia
(143)
Seryjni zabójcy
(141)
Baśń polska
(136)
Podróże
(135)
Druga wojna światowa-1939-1945 r.
(133)
Książki mówione
(133)
Hotele
(131)
Prywatni detektywi
(128)
Wakacje
(128)
Żydzi
(127)
Chłopcy
(124)
Wsie
(124)
Ludzie bogaci
(120)
Trauma
(117)
Opowiadanie przyrodnicze dla dzieci
(116)
Thriller
(115)
Polska-historia
(114)
Kłamstwo
(112)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 [Wypożyczalnia BG] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumentów powinny być dla przedsiębiorstw źródłem inspiracji oraz podstawą kształtowania decyzji rynkowych. Celem książki jest: • przedstawienie głównych megatrendów w zachowaniach konsumentów, ich reakcji na działania marketingowe przedsiębiorstw oraz kierunków i sposobów wykorzystania tej wiedzy na poszczególnych etapach formułowania i realizowania strategii marketingowych, • wskazanie roli klienta w kreowaniu wartości opartej na koncepcjach open innovation, a także przedstawienie nowych koncepcji zarządzania związanych z klientem, • przedstawienie głównych uwarunkowań, instrumentów oraz kierunków działań służących umieszczaniu konsumenta w centrum strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35/36 [Wypożyczalnia BG] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej