57697
Book
In basket
(Akademia Mądrego Dziecka)
Pomysłowa i innowacyjna książka i gra w jednym. Gamebook, w którym czytelnik tworzy fabułę w trakcie lektury, dokonując wyborów przy użyciu spinnera. Bohater książki rusza na ratunek zaginionemu miastu w puszczy amazońskiej. Musi się spieszyć, aby dotrzeć do pradawnej świątyni boga Jaguara i ochronić ją przed łowcami skarbów. Jednak nic nie idzie tak, jak powinno. Wypada bowiem z pontonu do spienionej rzeki w dżungli i musi poradzić sobie w ekstremalnych warunkach. W podejmowaniu kluczowych decyzji pomaga mu, dołączony do książki, specjalny spinner przetrwania. Wystarczy umieścić go w wyznaczonych miejscu, zakręcić i kierować się wskazówkami, aby kontynuować wyprawę. Ale jeden zły krok… i zabawa zaczyna się od początku! Książka ma wiele wersji fabuły i kilka zakończeń. Dzięki temu zabawa (i lektura) trwa znacznie dłużej i stwarza możliwość przeżycia niesamowitych przygód. Podobnie jak bestsellerowy gamebook „Przetrwać w górach”, także „Przetrwaćw dżungli” wciąga bez reszty, rozwija wyobraźnię, uczy logicznego myślenia i przekazuje sporo praktycznej wiedzy dotyczącej tajników sztuki przetrwania. Czytelnicy dowiedzą się m.in., jak zrobić tratwę, wydostać się z ruchomych piasków, odeprzeć ataki dzikich zwierząt, poradzić sobie z ukąszeniem jadowitego węża, gdzie szukać jedzenia w lesie i jak rozpalić ognisko sygnałowe.
Availability:
Oddział dla dzieci i młodzieży
All copies are currently on loan: sygn. 793/794/II [Oddział dla dzieci] (1 egz.)
Notes:
General note
Na okładce: Gamebook pełen wyzwań.
Target audience note
Wiek: 8+.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again